Zapoznaj się z programem
Przedstawiamy program III edycji Kongresu Liderów Branży Ogrodniczej. Dwa dni ciekawych i inspirujących prelekcji już 6-7 października na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich.
Program wydarzeń
I dzień, 6.10
9:30-9:50 |
Rejestracja |
|
10.00-10.15 |
Powitanie uczestników konferencji |
|
10.15-11.00 |
Nowe trendy w branży ogrodniczej |
Karol Leja, analityk firmy badawczej Euromonitor International |
11.00-11.45 |
Jak koronawirus zmienił konsumenta – możliwości i pułapki w zielonej branży |
Oliver Mathys, właściciel Oliver M. Consulting, konsultant |
11.45-12.00 |
Przerwa kawowa |
|
12.00-12.45 |
Jak stracić 24 miliony dolarów na puszce pepsi? Najbardziej spektakularne błędy statystycznie w historii biznesu” |
Janina Bąk, Janinadaily.com
|
12.45-13.30 |
W jakim kierunku zmierzają nowo otwarte centra ogrodnicze w Polsce? Dobre praktyki, nowoczesne rozwiązania, dotacje
|
Robert Radkiewicz, Projekt Centrum Ogrodnicze od A do Z
|
13.30-15.00 |
Przerwa na lunch oraz rozmowy kuluarowe |
|
15.00-15.45 |
Skuteczne techniki radzenia sobie z trudnym klientem
|
Marek Borowiński, shopdoctor.pl |
15.45-16.30 |
Dobry i kiepski dzień, czyli jakie charakterystyki kolorów uruchamiamy i jak rozpoznać je w innych |
Sylwia Piskulska, Pictorial.pl |
16.30-16.45 |
Przerwa kawowa |
|
16.45-17.15 |
Podsumowanie sezonu w branży ogrodniczej i pomysły na kolejny – debata |
|
II dzień, 7.10
Godzina |
Temat prelekcji |
Prelegent |
10.00-10.15 |
Powitanie uczestników konferencji |
|
10.15-11.00 |
Marketing pokryzysowy – od czego zacząć, które obszary wymagają zmiany? |
Sylwia Piskulska, Pictorial.pl |
11.00-11.45 |
Jak skutecznie promować swój biznes za pomocą płatnych reklam bez marnowania budżetu - od Google po Instagram |
Artur Jabłoński, Digitalk - CEO |
11.45-12.00 |
Przerwa kawowa |
|
12.00-12.45 |
Branża ogrodnicza i świat digital - związek idealny |
Marta Orzechowska, client service team leader w 1000ideas
|
12.45-13.30 |
Ekspozycja przy kasie, która zwiększa sprzedaż w centrum ogrodniczym – kilka praktycznych wskazówek |
Marek Borowiński, shopdoctor.pl |
13.30-15.00 |
Przerwa na lunch oraz rozmowy kuluarowe |
|
15.00-15.45 |
Różnice pokoleniowe jako główna przyczyna nieporozumień w procesie sukcesyjnym, czego oczekują młodzi od biznesów rodzinnych? |
dr hab. Inż. Ewa Więcek-Janka |
15.45-16.30 |
Szczegóły prelekcji wkrótce |
|
16.30-17.00 |
Jak rozwijać sklep internetowy? |
Łukasz Cholewicki, r360 |