Program Kongresu
Nowe spojrzenie na branżę, aktualne tematy, raporty, skuteczne metody sprzedaży, integracja działań marketingowych i sprzedażowych, biznes w czasach kryzysu – to zagadnienia, które poruszą eksperci podczas Kongresu.
Program wydarzeń
I dzień, 25.02.2021 r. (czwartek)
9.15-9.30 |
Powitanie uczestników konferencji |
|
9.30-10.15 |
Nowe trendy w branży ogrodniczej |
Karol Leja, analityk cenionej firmy badawczej Euromonitor International |
10.15-11.00 |
Jak koronawirus zmienił konsumenta – możliwości i pułapki w zielonej branży |
Oliver Mathys, właściciel Oliver M. Consulting, onsultant |
11.00-11.45 |
Jak skutecznie promować swój biznes za pomocą płatnych reklam bez marnowania budżetu - od Google po Instagram
|
Artur Jabłoński, Digitalk - CEO
|
11.45-12.00 |
Przerwa |
|
12.00-12.30 |
Podsumowanie sezonu w branży ogrodniczej i pomysły na kolejny – debata |
|
12.30-13.00 |
Skuteczne techniki radzenia sobie z trudnym klientem |
Marek Borowiński, Shop Doctor |
13.00-13.15 |
Przerwa |
|
13.15-13.45 |
W jakim kierunku zmierzają nowo otwarte centra ogrodnicze w Polsce? Dobre praktyki, nowoczesne rozwiązania, dotacje |
Robert Radkiewicz, Projekt Centrum Ogrodnicze od A do Z
|
13.45-14.15 |
Dobry i kiepski dzień, czyli jakie charakterystyki kolorów uruchamiamy i jak rozpoznać je w innych |
Sylwia Piskulska, agencja PICTORIAL |
II dzień, 26.02.2021, piątek
9.15-9.30 |
Powitanie uczestników konferencji |
|
9.30-10.15 |
Marketing pokryzysowy – od czego zacząć, które obszary wymagają zmiany? |
Sylwia Piskulska, agencja PICTORIAL |
10.15-11.00 |
Jak stracić 24 miliony dolarów na puszce pepsi? Najbardziej spektakularne błędy statystycznie w historii biznesu” |
Janina Bąk, Janinadaily.com
|
11.00-11.15 |
Przerwa |
|
11.15-11.45 |
Ekspozycja przy kasie, która zwiększa sprzedaż w centrum ogrodniczym – kilka praktycznych wskazówek
|
Marek Borowiński, Shop Doctor
|
11.45-12.15 |
Branża ogrodnicza i świat digital - związek idealny
|
Marta Orzechowska, client service team leader
|
12.15-12.30 |
Przerwa |
|
12.30-13.00 |
Optymalizacja kosztów w centrach ogrodniczych w czasie pandemii. Jak zarobić więcej, obniżając koszt |
Robert Radkiewicz, Projekt Centrum Ogrodnicze od A do Z |
13.00-13.30 |
Jak sprzedawać przez Internet? |
Łukasz Cholewicki, r360 |